مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-21دانش

میز دانشجو| درگوشی با ترم اولی های دانشگاه


در قسمت میز دانشجو سعی داریم با نزدیک شدن به سال تحصیلی مهارت هایی را یادتان بدهیم که در دانشگاه زیاد به کارتان می آید، این قسمت به مهارت افزایی دانشجو در دانشگاه اختصاص دارد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در قسمت میز دانشجو سعی داریم با نزدیک شدن به سال تحصیلی مهارت هایی را به دانشجویان عزیز یاد بدهیم که در دانشگاه زیاد به کارشان می آید، این قسمت میز دانشجو به ترم اولی ها اختصاص دارد، همان هایی که با دنیایی علامت سوال وارد دانشگاه می شوند.

مهارت هایی هستند که برای مطالعه می تواند به شما کمک کند که شامل تندخوانی، خلاصه نویسی، رسم نمودار، درست مطالعه کردن که کیفیت مطالعه و یادگیری شما را چند برار می کند، هرچه مهارت های تحصیلی و مطالعه بیشتر باشد با صرف کردن وقت و انرژی کمتری، می توانید به پیشرفت و موفقیت تحصیلی برسید.

*اصطلاحات آموزشی و قوانین را یاد بگیرید اصطلاحات آموزشی و قوانین را یاد بگیرید، قوانینی مثل حذف و اضافه، حذف اضطراری، حذف پزشکی، مشروطی، قوانین مربوط به تغییر رشته، پیش نیاز اخذ درس، پیش ترم و معرفی به استاد را یاد بگیرید و درباره آنها مطالعه کنید.

مشروطی یعنی معدل پایین 12 آوردن، اگر دانشجویی 3 ترم متوالی یا 4 ترم غیرمتوالی مشروط شود، از دانشگاه اخراج می شود، با هر مشروطی امکان انتخاب واحد مناسب برای تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| درگوشی با ترم اولی های دانشگاه

میز دانشجو| درگوشی با ترم اولی های دانشگاه